کریم انصاریفرد در واکنش: تنها موضوع آزاردهنده در این بازی، اظهارات غیر فنی، بیمعنا و غیرمودبانه آقای گزارشگر بود.
به گزارش افق امروز د«با این همه استعداد گزارشگری که توی ایران داریم، این افراد چطوری گزارشگر میشن و بازی ملی بهشون داده میشه که بازیکنان رو مسخره کنن؟»